Bijna, bijna, bijna - Reisverslag uit Vlieland, Nederland van Loes Ellen - WaarBenJij.nu Bijna, bijna, bijna - Reisverslag uit Vlieland, Nederland van Loes Ellen - WaarBenJij.nu

Bijna, bijna, bijna

Blijf op de hoogte en volg Loes

24 Januari 2016 | Nederland, Vlieland

Morgen is het dan eindelijk zover, mijn grote reis naar Ghana gaat beginnen. Gisteren heb ik al mijn spullen gepakt, toen pas drong het echt door dat ik morgen al naar Ghana ga. Ondanks dat ik er super veel zin in heb zijn de zenuwen ook flink aanwezig.

Samen met Sanne zal ik 2,5 maand stage lopen in het God Cares Community Hospital in Tamale. Daarna gaan we nog ongeveer 2 weken rondreizen om een stuk van het land te zien.

Ik hoop jullie zo een beetje op de hoogte te kunnen houden van alles wat ik daar ga beleven, tenminste als het internet het daar toe laat.

Jullie horen van me!

Liefs,
Loes

• 24 Januari 2016 - 14:17

Vicky:

Wordt super! Lekker genieten en ik volg je zeker! Kuzz je Buuf en Patrick natuurlijk